preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:







 

Pedagoške mjere

Pedagoške mjere

 

Izvadak iz Statuta Osnovne škole Bogumila Tonija koji je stupio na snagu 7.1.2009.

. . .

PEDAGOŠKE MJERE

 Članak 99.

Učenici koji se ističu u ostvarivanju obrazovnog rada, vladanju te aktivnostima u Školi i izvan nje mogu biti pohvaljeni i nagrađeni.

Članak 100.
Pohvale su:

   1. pohvalnice (pisane pohvale), povelje, priznanja, plakete, diplome i sl.
   2. usmene pohvale
   3. priznanja u obliku medalja, prigodnih značaka, pokala i sl.

Članak 101.

1. Nagrade su:

- knjige, skulpture, umjetničke slike, albumi, fotografije i sl.

- športski rekviziti, alati za rad, pribor za umjetničko stvaranje, glazbeni instrumenti i sl.

2. Kriterij za dodjelu nagrada donosi Učiteljsko vijeće

3. Sredstva za nagrade utvrđuju se financijskim planom Škole.

4. Sredstva za nagradu učenicima odobrava ravnatelj Škole.

Članak 102.


Pohvale i nagrade iz članaka 100. i 101. ovoga Statuta mogu se dodjeljivati pojedinačno, skupini, razredu i sl.

Članak 103.


Pohvale i nagrade mogu predlagati učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnatelj. Pohvale i nagrade učenicima mogu se izreći za:

   1. savjesno i uspješno ispunjavanje svih obveza,
   2. aktivnu i uspješnu suradnju s učiteljima i učenicima tijekom izvođenja odgojno-obrazovnog procesa, za kulturno ophođenje, toleranciju, solidarnost i međusobno uvažavanje, sprečavanja nasilja među vršnjacima i promicanju pozitivnih vrijednosti u odnosu s vršnjacima,
   3. pravilan i savjestan odnos prema školskoj, vlastitoj i tuđoj imovini,
   4. postizanjem naročitih uspjeha u školskim i izvanškolskim natjecanjima.

Članak 104.

   1. Usmenu pohvalu učeniku izriče razrednik.
   2. Pisanu pohvalu učeniku daje Razredno vijeće.
   3. Nagrade učeniku dodjeljuje Učiteljsko vijeće.

Članak 105.

   1. O dodijeljenoj nagradi učeniku se izdaje i pisana isprava.
   2. O pohvalama i nagradama u Školi se vodi evidencija.

Članak 106.

   1. Pisana pohvala iz članka 103. i pisana isprava iz članka 104. stavka 2.ovoga Statuta  izdaje se na obrascu koji utvrđuje Učiteljsko vijeće.
   2. Pisanu pohvalu potpisuje ravnatelj.

Članak 107.

   1. Pedagoške mjere izriču se učenicima radi sprječavanja i otklanjanja negativnih pojava, nemarnog odnosa učenika prema odgojno-obrazovnom radu i učenju, kršenja kućnog reda i nekulturnog i neprimjerenog ponašanja, oštećivanja školske imovine i ponavljanja kršenja dužnosti i obveza.
   2. Pedagoške mjere ne mogu se izreći prema razrednom odjelu ili obrazovnoj skupini.

Članak 108.

   1. Zbog povrjede dužnosti i neispunjavanja obveza te nasilničkog ponašanja učenicima se mogu izreći pedagoške mjere:
         1. opomena
         2. ukor
         3. strogi ukor
         4. odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka
         5. preseljenje u drugi razred
         6. preseljenje u drugu školu.

Članak 109.
Opomena se izriče zbog:

   1. ometanja drugih učenika u učenju i praćenju nastave
   2. ometanja  učitelja  u  vrijeme  održavanja  nastave  i  drugih  oblika  odgojno-obrazovnog rada
   3. neredovitog nošenja školskog pribora i opreme
   4. odbijanja ispunjavanja nastavnih zadataka i aktivnosti
   5. vrijeđanja i psovanja.

Članak 110.
Ukor se izriče zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 15 školskih sati
   2. izazivanja sukoba
   3. oštećivanja školske imovine i imovine drugih učenika, učitelja, drugih radnika i građana
   4. kršenja kućnog reda
   5. nemarnog odnosa prema učenju i radu
   6. donošenja i korištenja eksplozivnih naprava, pirotehničkih sredstava, oružja i opasnih predmeta
   7. verbalnih ili fizičkih prijetnji učeniku, radnicima i posjetiteljima škole
   8. ponavljanja povrjede za koju je učeniku već izrečena mjera iz članka 108. ovoga Statuta.

Članak 111.
Strogi ukor izriče se zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 25 školskih sati
   2. trajnijeg izbjegavanja školskih obveza
   3. ugrožavanja sigurnosti učenika, učitelja, drugih radnika i građana
   4. namjernog uništavanja ili krivotvorenja pedagoške dokumentacije
   5. otuđivanja i težeg oštećenja imovine Škole, drugih učenika, radnika Škole i građana
   6. težeg kršenja kućnog reda
   7. ponavljanja povrjeda za koje je učeniku već izrečena mjera iz članka 109. ovoga Statuta.

Članak 112.


Odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka provodi se prema učeniku Škole u skladu s provedbenim propisom koji donosi Ministar znanosti, obrazovanja i športa.

Članak 113.


Preseljenje u drugi razred izriče se zbog:

- učestalog ometanja učenika u učenju i praćenju nastave
- učestalog ometanja  učitelja  u  vrijeme održavanja  nastave  i  drugih  oblika odgojno-obrazovnog rada

- ponavljanja povreda za koje učeniku izrečena mjera iz članka 108.,109. i 110. Statuta.


Članak 114.

Preseljenje u drugu osnovnu školu izriče se zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 40školskih sati
   2. izazivanja tučnjave i fizičkog napada na drugog učenika, radnika Škole ili građanina
   3. uživanja alkohola ili drugog sredstva ovisnosti ili njihovo unošenje u Školu
   4. neprimjerenog ponašanja ili činjenja materijalne štete na izletu odnosno ekskurziji
   5. namjernog nanošenja veće štete Školi, učenicima i radnicima odnosno građanima
   6. osobito teškog kršenja kućnog reda
   7. protupravnog prisvajanja imovine Škole, radnika Škole ili građana
   8. ponavljanja povrjeda za koje je učeniku već izrečena mjera iz članka 110. i 112. ovoga Statuta.

Članak 115.

   1. Pedagošku mjeru opomena učeniku izriče razrednik.
   2. Pedagošku mjeru ukor učeniku izriče razredno vijeće.
   3. Pedagošku mjeru strogi ukor i odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka učeniku i preseljenje u drugi razred izriče učiteljsko vijeće.
   4. Pedagošku mjeru preseljenje u drugu školu učeniku izriče ravnatelj uz suglasnost Školskog odbora.

Članak 116.

   1. Postupak za izricanje pedagoških mjera tijela iz članka 115. pokreću po službenoj dužnosti na temelju podataka iz pedagoške evidencije.
   2. Pri pokretanju postupka tijela iz članka 114. ovoga statuta mogu razmotriti prijedloge i predstavke radnika, učenika Škole, građana i pravnih osoba.
   3. Prije izricanja pedagoške mjere treba se postupiti prema načelima restitucije.

Članak 117.

   1. Na pokretanje postupka, vođenje postupka i donošenje rješenja o pedagoškoj mjeri primjenjuju se odredbe Zakona o općem upravnom postupku.
   2. Razredno vijeće i učiteljsko vijeće mogu ovlastiti nekoga od svojih članova ili imenovati povjerenstvo koje će provesti postupak do donošenja rješenja o pedagoškoj mjeri.
   3. Kod utvrđivanja činjeničnog stanja ovlašteno tijelo treba voditi računa o učenikovu razvoju, obiteljskim i drugim okolnostima u kojima se učenik nalazi.

Članak 118.

   1. Kod izricanja pedagoških mjera ovlaštena tijela dužna su voditi računa o mentalnoj i socijalnoj zrelosti učenika, općem stanju, osjetljivosti i drugim okolnostima koje utječu na njegov razvoj.
   2. Izricanje pedagoških mjera ne smije biti posljedica osvete, zastrašivanja, ponižavanja učenika niti povrjeda njegove osobnosti.

Članak 119.

Pedagoške mjere izriču se za tekuću nastavnu godinu, osim pedagoške mjere preseljenja u drugu školu, koja se izriče za tekuću školsku godinu ili za trajanja obrazovanja u školi.

Članak 120.

   1. Nakon provedenog postupka za izricanje pedagoške mjere ovlašteno tijelo može postupak obustaviti ili izreći odgovarajuću pedagošku mjeru. U jednom se postupku može  izreći samo jedna pedagoška mjera.
   2.  Pedagoška mjera izriče se odlukom.

Članak 121.

   1. Protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri roditelj ili skrbnik učenika ima pravo žalbe.
   2. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri opomene odlučuje razredno vijeće.
   3. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri ukora odlučuje učiteljsko vijeće.
   4. O žalbi  protiv  odluke o  izrečenoj  pedagoškoj  mjeri  strogog  ukora i  odgojno-obrazovnog tretmana produženog stručnog postupka odlučuje ravnatelj.
   5. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri preseljenja u drugu školu odlučuje ravnatelj uz suglasnost Školskog odbora.  

Članak 122.

   1. Žalba se podnosi pisano ili izjavom u zapisnik u roku do 15 dana od dana primitka odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri.
   2. Žalba se podnosi tijelu koje je donijelo odluku.
   3. Žalba odgađa izvršenje odluke o izrečenoj  pedagoškoj mjeri.

Članak 123.

   1. Tijela Škole koja rješavaju u žalbenom postupku, dužna su provesti postupak i donijeti odluku što prije, a najkasnije u roku do 30 dana od dana primitka žalbe.
   2. Tijelo koje rješava o žalbi, može odluku o izrečenoj mjeri potvrditi, poništiti, ukinuti ili zamijeniti blažom mjerom.
   3. Odluka žalbenog tijela je konačna.

Članak 124.

   1. Izvršenje odluke o  pedagoškoj mjeri provodi razrednik odnosno ravnatelj u suradnji s pedagoškom službom u roku do osam dana od dana izvršnosti.
   2. O izvršnoj pedagoškoj mjeri preseljenje u drugu školu ravnatelj izvješćuje Ured državne uprave, koji određuje školu u kojoj će učenik nastaviti obrazovanje.
   3. Izvršne pedagoške mjere unose se u pedagošku dokumentaciju, osim u svjedodžbu.

Članak 125.


Tijela ovlaštena za donošenje i izvršenje pedagoških mjera dužna su nakon izrečene mjere pratiti uspjeh i ponašanje učenika i svojom aktivnosti nastojati da učenik ispravno shvati smisao izrečene mjere.

Članak 126.


Tijelo koje je donijelo mjeru može, ako ocijeni da je donesena mjera imala ispravan učinak na učenika i postigla željenu svrhu u tijeku školske godine donijeti odluku o brisanju izrečene mjere.

 

                    RAVNATELJICA:
                    Milena Kolarec, prof.

 





Raspored zvona

dopodne -
0. 7.10 - 7.55
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35 - veliki odmor
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.10 - 13.55

popodne -
0. 13.10 - 13.55
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35 - veliki odmor
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
7. 19.10 - 19.55


Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Anketa
Koliko vremena provodiš uz mobitel?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 11. 2009.

Ukupno: 796620
Ovaj mjesec: 3745
Ovaj tjedan: 1101
Danas: 459

Carnet
Javni web CARNeta - Vijest
07.12.2018. 15:30
Održan Strateški forum o digitalnom sazrijevanju škola
U organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održan je Strateški forum pod nazivom "Digitalno sazrijevanje škola". Na Forumu su uz pomoćnicu ministrice znanosti i obrazovanja, prof. Lidiju Kralj sudjelovali i Ádám Horváth iz mađarskog Centra za digitalnu pedagogiju i metodologiju i Borut Čampelj iz Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta u Sloveniji.

04.12.2018. 09:01
Najava: Strateški forum "Digitalno sazrijevanje škola"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja organizira Strateški forum pod nazivom "Digitalno sazrijevanje škola", koji će se održati u srijedu, 5. prosinca 2018. godine s početkom u 15 sati u prostorijama Ministarstva znanosti i obrazovanja. 

03.12.2018. 08:40
NATO vježba "Cyber Coalition 2018"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET sudjelovala je u jedanaestoj po redu NATO vježbi zaštite NATO i nacionalnih računalnih sustava pod nazivom "Cyber Coalition 2018". 

26.11.2018. 13:51
Završila jubilarna 20. CARNET-ova konferencija CUC
“Budućnost je digitalna no potrebno je istovremeno snažno razvijati i neke druge vještine. Koje? Vještine budućnosti. Vještine koje je najteže naći na tržištu rada. To su one vještine koje ne mogu izvoditi strojevi: problem-solving vještine, kreativnost i inovativnost, prilagodljivost, vodstvo, emocionalna inteligencija.”

15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 

05.11.2018. 10:07
Poziv na predstavljanje: Stare lektire u novome ruhu
U okviru Informativnog utorka, CARNET će predstaviti 72 nove inačice e-Lektira koje su objavljene na istoimenom portalu. Predstavljanje će se održati u utorak, 6. studenoga 2018. godine, u 10 sati u prostoru Gradske knjižnice na Starčevićevom trgu 4.

31.10.2018. 12:50
Održan okrugli stol "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“
Prijevare putem interneta, računalne ucjene (ransomware), socijalni inženjering (phishing) i lažne vijesti (fakenews) samo su neke od tema o kojima se raspravljalo jučer na okruglom stolu "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“ u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET, a u sklopu Europskog mjeseca kibernetičke sigurnosti. 

25.10.2018. 12:17
Otvorene prijave na CUC 2018
Prijave na 20. CARNET-ovu korisničku konferenciju CUC 2018 su OTVORENE i traju do 5. studenoga u 23:59 sati. 

25.10.2018. 11:34
Održan četvrti hrvatski Forum o upravljanju internetom (CRO-IGF)
U četvrtak, 25. listopada 2018. godine u prostorijama Ministarstva mora, prometa i infrastrukture održan je četvrti po redu hrvatski Forum o upravljanju internetom (CRO-IGF).  





preskoči na navigaciju