preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:







 

Pedagoške mjere

Pedagoške mjere

 

Izvadak iz Statuta Osnovne škole Bogumila Tonija koji je stupio na snagu 7.1.2009.

. . .

PEDAGOŠKE MJERE

 Članak 99.

Učenici koji se ističu u ostvarivanju obrazovnog rada, vladanju te aktivnostima u Školi i izvan nje mogu biti pohvaljeni i nagrađeni.

Članak 100.
Pohvale su:

   1. pohvalnice (pisane pohvale), povelje, priznanja, plakete, diplome i sl.
   2. usmene pohvale
   3. priznanja u obliku medalja, prigodnih značaka, pokala i sl.

Članak 101.

1. Nagrade su:

- knjige, skulpture, umjetničke slike, albumi, fotografije i sl.

- športski rekviziti, alati za rad, pribor za umjetničko stvaranje, glazbeni instrumenti i sl.

2. Kriterij za dodjelu nagrada donosi Učiteljsko vijeće

3. Sredstva za nagrade utvrđuju se financijskim planom Škole.

4. Sredstva za nagradu učenicima odobrava ravnatelj Škole.

Članak 102.


Pohvale i nagrade iz članaka 100. i 101. ovoga Statuta mogu se dodjeljivati pojedinačno, skupini, razredu i sl.

Članak 103.


Pohvale i nagrade mogu predlagati učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnatelj. Pohvale i nagrade učenicima mogu se izreći za:

   1. savjesno i uspješno ispunjavanje svih obveza,
   2. aktivnu i uspješnu suradnju s učiteljima i učenicima tijekom izvođenja odgojno-obrazovnog procesa, za kulturno ophođenje, toleranciju, solidarnost i međusobno uvažavanje, sprečavanja nasilja među vršnjacima i promicanju pozitivnih vrijednosti u odnosu s vršnjacima,
   3. pravilan i savjestan odnos prema školskoj, vlastitoj i tuđoj imovini,
   4. postizanjem naročitih uspjeha u školskim i izvanškolskim natjecanjima.

Članak 104.

   1. Usmenu pohvalu učeniku izriče razrednik.
   2. Pisanu pohvalu učeniku daje Razredno vijeće.
   3. Nagrade učeniku dodjeljuje Učiteljsko vijeće.

Članak 105.

   1. O dodijeljenoj nagradi učeniku se izdaje i pisana isprava.
   2. O pohvalama i nagradama u Školi se vodi evidencija.

Članak 106.

   1. Pisana pohvala iz članka 103. i pisana isprava iz članka 104. stavka 2.ovoga Statuta  izdaje se na obrascu koji utvrđuje Učiteljsko vijeće.
   2. Pisanu pohvalu potpisuje ravnatelj.

Članak 107.

   1. Pedagoške mjere izriču se učenicima radi sprječavanja i otklanjanja negativnih pojava, nemarnog odnosa učenika prema odgojno-obrazovnom radu i učenju, kršenja kućnog reda i nekulturnog i neprimjerenog ponašanja, oštećivanja školske imovine i ponavljanja kršenja dužnosti i obveza.
   2. Pedagoške mjere ne mogu se izreći prema razrednom odjelu ili obrazovnoj skupini.

Članak 108.

   1. Zbog povrjede dužnosti i neispunjavanja obveza te nasilničkog ponašanja učenicima se mogu izreći pedagoške mjere:
         1. opomena
         2. ukor
         3. strogi ukor
         4. odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka
         5. preseljenje u drugi razred
         6. preseljenje u drugu školu.

Članak 109.
Opomena se izriče zbog:

   1. ometanja drugih učenika u učenju i praćenju nastave
   2. ometanja  učitelja  u  vrijeme  održavanja  nastave  i  drugih  oblika  odgojno-obrazovnog rada
   3. neredovitog nošenja školskog pribora i opreme
   4. odbijanja ispunjavanja nastavnih zadataka i aktivnosti
   5. vrijeđanja i psovanja.

Članak 110.
Ukor se izriče zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 15 školskih sati
   2. izazivanja sukoba
   3. oštećivanja školske imovine i imovine drugih učenika, učitelja, drugih radnika i građana
   4. kršenja kućnog reda
   5. nemarnog odnosa prema učenju i radu
   6. donošenja i korištenja eksplozivnih naprava, pirotehničkih sredstava, oružja i opasnih predmeta
   7. verbalnih ili fizičkih prijetnji učeniku, radnicima i posjetiteljima škole
   8. ponavljanja povrjede za koju je učeniku već izrečena mjera iz članka 108. ovoga Statuta.

Članak 111.
Strogi ukor izriče se zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 25 školskih sati
   2. trajnijeg izbjegavanja školskih obveza
   3. ugrožavanja sigurnosti učenika, učitelja, drugih radnika i građana
   4. namjernog uništavanja ili krivotvorenja pedagoške dokumentacije
   5. otuđivanja i težeg oštećenja imovine Škole, drugih učenika, radnika Škole i građana
   6. težeg kršenja kućnog reda
   7. ponavljanja povrjeda za koje je učeniku već izrečena mjera iz članka 109. ovoga Statuta.

Članak 112.


Odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka provodi se prema učeniku Škole u skladu s provedbenim propisom koji donosi Ministar znanosti, obrazovanja i športa.

Članak 113.


Preseljenje u drugi razred izriče se zbog:

- učestalog ometanja učenika u učenju i praćenju nastave
- učestalog ometanja  učitelja  u  vrijeme održavanja  nastave  i  drugih  oblika odgojno-obrazovnog rada

- ponavljanja povreda za koje učeniku izrečena mjera iz članka 108.,109. i 110. Statuta.


Članak 114.

Preseljenje u drugu osnovnu školu izriče se zbog:

   1. neopravdanog izostajanja s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada više od 40školskih sati
   2. izazivanja tučnjave i fizičkog napada na drugog učenika, radnika Škole ili građanina
   3. uživanja alkohola ili drugog sredstva ovisnosti ili njihovo unošenje u Školu
   4. neprimjerenog ponašanja ili činjenja materijalne štete na izletu odnosno ekskurziji
   5. namjernog nanošenja veće štete Školi, učenicima i radnicima odnosno građanima
   6. osobito teškog kršenja kućnog reda
   7. protupravnog prisvajanja imovine Škole, radnika Škole ili građana
   8. ponavljanja povrjeda za koje je učeniku već izrečena mjera iz članka 110. i 112. ovoga Statuta.

Članak 115.

   1. Pedagošku mjeru opomena učeniku izriče razrednik.
   2. Pedagošku mjeru ukor učeniku izriče razredno vijeće.
   3. Pedagošku mjeru strogi ukor i odgojno-obrazovni tretman produženog stručnog postupka učeniku i preseljenje u drugi razred izriče učiteljsko vijeće.
   4. Pedagošku mjeru preseljenje u drugu školu učeniku izriče ravnatelj uz suglasnost Školskog odbora.

Članak 116.

   1. Postupak za izricanje pedagoških mjera tijela iz članka 115. pokreću po službenoj dužnosti na temelju podataka iz pedagoške evidencije.
   2. Pri pokretanju postupka tijela iz članka 114. ovoga statuta mogu razmotriti prijedloge i predstavke radnika, učenika Škole, građana i pravnih osoba.
   3. Prije izricanja pedagoške mjere treba se postupiti prema načelima restitucije.

Članak 117.

   1. Na pokretanje postupka, vođenje postupka i donošenje rješenja o pedagoškoj mjeri primjenjuju se odredbe Zakona o općem upravnom postupku.
   2. Razredno vijeće i učiteljsko vijeće mogu ovlastiti nekoga od svojih članova ili imenovati povjerenstvo koje će provesti postupak do donošenja rješenja o pedagoškoj mjeri.
   3. Kod utvrđivanja činjeničnog stanja ovlašteno tijelo treba voditi računa o učenikovu razvoju, obiteljskim i drugim okolnostima u kojima se učenik nalazi.

Članak 118.

   1. Kod izricanja pedagoških mjera ovlaštena tijela dužna su voditi računa o mentalnoj i socijalnoj zrelosti učenika, općem stanju, osjetljivosti i drugim okolnostima koje utječu na njegov razvoj.
   2. Izricanje pedagoških mjera ne smije biti posljedica osvete, zastrašivanja, ponižavanja učenika niti povrjeda njegove osobnosti.

Članak 119.

Pedagoške mjere izriču se za tekuću nastavnu godinu, osim pedagoške mjere preseljenja u drugu školu, koja se izriče za tekuću školsku godinu ili za trajanja obrazovanja u školi.

Članak 120.

   1. Nakon provedenog postupka za izricanje pedagoške mjere ovlašteno tijelo može postupak obustaviti ili izreći odgovarajuću pedagošku mjeru. U jednom se postupku može  izreći samo jedna pedagoška mjera.
   2.  Pedagoška mjera izriče se odlukom.

Članak 121.

   1. Protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri roditelj ili skrbnik učenika ima pravo žalbe.
   2. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri opomene odlučuje razredno vijeće.
   3. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri ukora odlučuje učiteljsko vijeće.
   4. O žalbi  protiv  odluke o  izrečenoj  pedagoškoj  mjeri  strogog  ukora i  odgojno-obrazovnog tretmana produženog stručnog postupka odlučuje ravnatelj.
   5. O žalbi protiv odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri preseljenja u drugu školu odlučuje ravnatelj uz suglasnost Školskog odbora.  

Članak 122.

   1. Žalba se podnosi pisano ili izjavom u zapisnik u roku do 15 dana od dana primitka odluke o izrečenoj pedagoškoj mjeri.
   2. Žalba se podnosi tijelu koje je donijelo odluku.
   3. Žalba odgađa izvršenje odluke o izrečenoj  pedagoškoj mjeri.

Članak 123.

   1. Tijela Škole koja rješavaju u žalbenom postupku, dužna su provesti postupak i donijeti odluku što prije, a najkasnije u roku do 30 dana od dana primitka žalbe.
   2. Tijelo koje rješava o žalbi, može odluku o izrečenoj mjeri potvrditi, poništiti, ukinuti ili zamijeniti blažom mjerom.
   3. Odluka žalbenog tijela je konačna.

Članak 124.

   1. Izvršenje odluke o  pedagoškoj mjeri provodi razrednik odnosno ravnatelj u suradnji s pedagoškom službom u roku do osam dana od dana izvršnosti.
   2. O izvršnoj pedagoškoj mjeri preseljenje u drugu školu ravnatelj izvješćuje Ured državne uprave, koji određuje školu u kojoj će učenik nastaviti obrazovanje.
   3. Izvršne pedagoške mjere unose se u pedagošku dokumentaciju, osim u svjedodžbu.

Članak 125.


Tijela ovlaštena za donošenje i izvršenje pedagoških mjera dužna su nakon izrečene mjere pratiti uspjeh i ponašanje učenika i svojom aktivnosti nastojati da učenik ispravno shvati smisao izrečene mjere.

Članak 126.


Tijelo koje je donijelo mjeru može, ako ocijeni da je donesena mjera imala ispravan učinak na učenika i postigla željenu svrhu u tijeku školske godine donijeti odluku o brisanju izrečene mjere.

 

                    RAVNATELJICA:
                    Milena Kolarec, prof.

 





Raspored zvona

dopodne -
0. 7.10 - 7.55
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35 - veliki odmor
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.10 - 13.55

popodne -
0. 13.10 - 13.55
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35 - veliki odmor
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
7. 19.10 - 19.55


Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Anketa
Koliko vremena provodiš uz mobitel?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 11. 2009.

Ukupno: 781845
Ovaj mjesec: 6045
Ovaj tjedan: 249
Danas: 249

Carnet
Javni web CARNeta - Vijest
24.09.2018. 14:45
Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

19.09.2018. 14:56
U okviru CECIIS-a održan Dan e-Škola
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela je trodnevna znanstvena konferencija posvećena informacijskim i inteligentnim sustavima - CECIIS 2018.

29.08.2018. 10:24
Webinar za učenike i roditelje: analitike učenja u e-Školama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET organizira webinar na temu sustava za analitike učenja koji je osmišljen u okviru pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

28.08.2018. 13:51
Pilot projektom e-Škole značajno povećana digitalna zrelost 10 posto hrvatskih škola
Povećanje razine digitalne zrelosti 10 posto hrvatskih osnovnih i srednjih škola glavni je rezultat uspješno završenog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ kojeg je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET započela s partnerima 2015. godine. 

02.08.2018. 13:06
Pilot projektom e-Škole započela digitalna transformacija škola u Hrvatskoj
Škole koje sudjeluju u CARNET-ovom pilot projektu "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" značajno su napredovale u primjeni digitalnih tehnologija, pokazuju rezultati završnog vrednovanja digitalne zrelosti škola koje su CARNET i Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI), akademski partner na projektu, proveli u razdoblju od veljače do travnja ove godine.

18.07.2018. 12:28
Svečano potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)
U srijedu, 18. srpnja 2018. godine u Ministarstvu znanosti i obrazovanja potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt „Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)", referentnog broja KK.01.1.1.08.0001, u okviru „Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. -2020."

02.07.2018. 10:31
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, CARNET i UNESCO surađuju u pripremi Strategije digitalne zrelosti škola
U sklopu provedbe projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ u Zagrebu se, od 2. do 4. srpnja 2018. godine, održava posljednja radionica Povjerenstva za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Radionicu organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET kao nositelj pilot projekta e-Škole, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja te stručnjacima iz UNESCO-a.

02.07.2018. 09:43
Webinar: Život Engleskog jezika u Školi za život
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, u suradnji s Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom - CARNET i i Hrvatskim udruženjem profesora engleskog, organizira webinar pod nazivom Život Engleskog jezika u Školi za Život. Webinar će se održati u ponedjeljak, 9. srpnja 2018. godine od 20 do 21 sat. 

20.06.2018. 15:01
Uspješno proveden projekt “Jačanje kapaciteta za razvoj i reviziju CARNET-ovih usluga vezanih uz primjenu IKT-a u obrazovanju”
U okviru programa Erasmus+ proveden je projekt pod nazivom “Jačanje kapaciteta za razvoj i reviziju CARNET-ovih usluga vezanih uz primjenu IKT-a u obrazovanju” u sklopu kojeg su ostvarene četiri mobilnosti, od čega su dva strukturirana tečaja i dva promatranja rada u inozemstvu ( Job shadowing ). Na mobilnostima je sudjelovalo četvero djelatnika CARNET-a, Tina Marković, Ana Orlović, Gordana Jugo i Ivica Matotek

15.06.2018. 14:43
Objavljena "Nacionalna taksonomija računalno-sigurnosnih incidenata"
U okviru provedbe projekta GrowCERT izrađena je “Nacionalna taksonomija računalno-sigurnosnih incidenata” nastala temeljem  Akcijskog plana za provedbu Nacionalne strategije kibernetičke sigurnosti . 





preskoči na navigaciju